Kínai foci meglepetéssel?

dalian sport center.jpgA vasárnap reggeli kávém elfogyasztása után tippvadászatra indultam a neten, valami jó kis délelőtti meglepetésre vadászva, olyanra, ahol az irodák benézhették az erőviszonyokat, így az esélyesebb csapatra kínálják nekünk a nagyobb odds-ot. Találtam is egyet, ezért hát Kínába invitállak benneteket, az ottani elsőosztályú bajnokságba, a kínai Super League-be.

Dalian Aerbin - Shanghai Shenxin

Hat derbit játszanak a felek, ezek közül nekem a legkorábban kezdődő, a 13:00-kor startoló Dalian Aerbin - Shanghai Shenxin meccsen akadt meg a szemem. 

A két csapatot a tabellán mindössze négy hely és két pont választja el, forma alapján is igen egyformának tűnik a két csapat, ám én mégis azt mondom hogy itt ma valami meglepetés eredmény szálldogál a levegőben.

A vendéglátóknak igen ingatag a védelme, számtalanul nyelik be a gólokat, náluk többet csak két csapat szedett be a mezőnyben. A hazai pálya előnyét nem nagyon használják ki, viszont a Shenxin jobban érzi magát, amikor el kell hagyni Sanghajt. Utóbbi négy idegenbeli meccsén nem is kapott ki a csapat, igaz abból csak kettőt tudott megnyerni. Távol Sanghajtól a csapat leginkább a kontrafocit részesíti előnyben, és azt igen is jól játsszák Paraibáék.

Megfigyelhető a fogadóirodák (pl. bet365) odds mozgása is, hiszen július 16-án a hazaiak sikerére még 1.83x-os pénzt fizetett volna, ami a mai napra már 2.40-re kúszott fel. Mondhatni, van valami a levegőben.

Bátraknak simán ajánlom a vendéget, de én azért kicsit behúzom a gyeplőt, és rámegyek egy biztonságosabb tippre, ami még így is jól fizet (ha nyernek a vendégek, iksz esetén visszajár a tét). Az Unibetnél például a vendégekre adott DNB bőven kettő felett van (per pillanat 2.12), szóval én leginkább ezt ajánlanám az olvasóim figyelmébe.

Tipp: Shanghai Shenxin DNB
Odds: 2.12
Iroda: Unibet

Eredmény: 2-1