Konfetti vagy Konferencia Liga?

konferencia.jpgHello-hello fogsort azóta nem mosó olvasóim, amióta bejegyzéssel jelentkeztem, ez azt hiszem március volt. Szóval jó kellemes lehet a leheletünk. Akkor is biztosan valami pirosló tipp(ek)el érkeztem. Mai napon belelestem a Konferencia Liga kínálatába, találtam is pár elejtett morzsát a padlózaton, felszedtem, megrágjuk. Íme az ötletelésem! 

EURÓPA | Konferencia Liga

  • 19:00 Riga - Derry City @ mind2 csapat szerez gólt | 2-0

Egy hete Londonderryben talán nem ilyen eredményre számítottak az északírek, ám mégis megtörtént a bukta, a lettek szépen elhappolták az előnyt a visszavágóra, a brazil Ramos és az ukrán Filippov góljaira nem érkezett hazai dugó, így ma Rigában igencsak nehéz 90 perc vár a piros-fehérekre. Én azonban hiszek a britek küzdeni akarásában, és gyanítom, nem hagyják annyiban ezt a mai viadalt és nehézzé teszik Perkovic mester munkáját. A Riga a Virsligában mustárral jól megyeget, 20 kanyar  után 9 pont hátrányban a 3. helyen szerénykednek a listavezetővel szemben, a Skontoban jelenleg  8-0-2-t hoznak, 1,7-es sovány rúgott gólátlaguk van, viszont stabil a vár, csak 4-et kapott Ozols és Purins.

A Derry szintén bronzolajjal kenegeti magát, vendégként pedig a liga legjobbja, és ez ad nekünk erőt és mindent lebíró akaratot. Nem azt mondom hogy gólgép banda idegenben, hiszen a 11 meccsen berittyentett 19 gól, nem egy világot megváltó stat, de mégis azt érzem. hogy egy gólra jó kell legyen McGonigle vagy Patching. 

Címkék: foci, Konferencia