Game-set-match - 150304

dulgheru.jpgA lányok Monterreyben (Mexikó) és Kuala Lumpurban (Malajzia) ütögetik a lasztit. Tegnap Monterreyben jártam, ma pedig a malajziai felhozatalból randiznék a román lánnyal, Dulgheruval, aki tegnap nagy sajnálatomra simán verte két szettben Lisickit. Kicsit meglepő az eredmény, mert a fogadóirodák is a német lányt várták a második körbe. Alexandra ma a kínai Duannal méri össze az erejét, aki tegnap három szettet tolt és ütötte le a pályáról honfitársát, Yi-Fan Xu-t. Dulgheru idén már verte Gajdosovát és Cornet-t is, és hogy Lisickit is betette a skalpgyűjteménybe, azt mondatja velem, hogy ma sem okozhat neki gondot Duan. Rizikózom egyet, mert nem simába, hanem CS-ba hoznám, szerintem ha  adja magát a tudásbeli különbség, és Dulgheru nem adja fel (Dohában ez történt Wozniacki ellen), akkor szerintem jöhet a 2-0. Az eseményre adott szorzót a TippmixPro-ról csentem és fogadtam (a legjobb oddsokat persze más netes irodáknál keresd).

WTA - Malajzia, Kuala Lumpur

 

duan.jpg dulgheru.jpg

Ying-Ying Duan - Alexandra Dulgheru, 13:00

Tipp: Alexandra Dulgheru 2-0-ra nyer @ 2.05

Eredmény: 0-2 (4-6, 1-6)