Bajnokok Ligája: Basel - Porto

sousa.jpgTegnap beindult a Bajnokok Ligája kiesési szakasza, cél a legjobb 8 közé igyekvés.  A nyitány számomra egyből egy nagy meglepetéssel indult, a Bayern döntetlenje Lvivben, a Sahtar Donyeck elleni odavágón. A másik meccsen számomra kedvező (tippelt) eredménnyel zárult, a Chelsea nem kapott ki és gólt is rúgott.

Basel - Porto, 20:45

Ma két meccsel folytatódik a BL, Bázelben a Porto, Gelsenkirchenben a Real Madrid vizitál. Nekem az előbbi ütközetre íródott pár sor.

Elsőre ránézve a fene tudja mi lesz ennek a meccsnek a vége (1x2), vagyis számomra nagy talány, más biztosan tudja. A Basel a hétvégén csúnyázott egyet, hiszen az én általam gyengusznak titulált Sion, amely bár erősödött a télen, elvitt Strelleréktől 2 pontot. Ám a Basel erejét mutatja, hogy egy félidőt emberhátrányban végigrobotoltak, és így is visszakapaszkodtak, és mentettek egy pontot. A Portó a hétvégéről egy lájtos Guimaraes veréssel (1-0) érkezik meg Svájcba, formájuk mondhatni pazar, 2015-ben már letoltak 10 meccset, ebből csak a Maritimo elleni bajnoki bukta rondít bele a képbe, meg egy ligakupás Braga elleni iksz.

A két keret teljesnek mondható, Paulo Sousa egyedül Schär-t kénytelen pótolni, a másik oldalon Lopeteguinak ha jól vagyok informálva, nincsen hiányzója. Sousa szerintem ki tud olyat fundálni, amivel meglepheti a portugálokat, akik játékban szerintem előrébb járnak, mint a Basel, de itt valahogy nem akarnék győztesre tippelni, talán akkor járok a legjobban, ha gólozom ezt a meccset. A Portónak jó az iksz, abból is a gólos döntetlen a kedvező, míg a Basel, ha szeretne valamit ebből a szerencsés sorsolásnak köszönhető párharcból kihozni, hiszen kaphattak volna jóval erősebb ellenfelet is, akkor nem kérdés, hogy egyszer minimum be kell venniük Fabiano kapuját. Nekem ez valahogy 1-2, de a lényeg hogy mindkét fél bedörrentsen egyet a másiknak.

Tipp: mindkét csapat szerez gólt
Odds: 1.91
Iroda: bet365

Eredmény: 1-1