Valamit tudnak Mumbaiban!

mumbai city Fc logo 2.jpgPéntek délután rendezik meg az Indiai elsőosztályú labdarúgó bajnokságban, az ottani elnevezés szerint Indian Super Leagueben a Mumbai City - NorthEast United összecsapást, ahol valamiért az egyik csapatra jóval több voks érkezik, mint a másikra. Na de melyikre?

Mumbai City - NorthEast United, 15:30

Az ISL-ben eddig csak 3 fordulót rendeztek, tehát ezekből a meccsekből kiindulva, na meg az, hogy nem nagyon ismerem az indiai focit, felmerülhet a kérdés, hogy akkor mi a túrót ajánlgatok én ebből a ligából. Na ez jó kérdés, de kérdem én, kell-e egyáltalán kellő ismerettel rendelkeznem egy adott mérkőzésről ahhoz, hogy fogadjak is rá, vagy simán hagyatkozhatok a mások (nem a Trónok Harca sorozat másai) által adott infókra, tippstatisztikákra.

Szerintem igen, hiszen menyien vannak olyanok, akik VIP csoportokba fizetnek, és az onnan kapott tippeket zokszó nélkül tolják. Én nem vagyok semmi ilyesminek a tagja, én a a neten szoktam keresgélni, hébe-hóba találni jó és megbízható tippeket, na a mai is ilyesmi volna.

A Mumbai City ma a NorthEast United együttese ellen veszi fel  kesztyűt, és elviekben nyerőnek fog bizonyulni a mérkőzés befejeztével. Azért a neten utánakutakodtam, kik is játszanak ennél a csapatnál, hát jó pár ismerős névvel találkoztam, akik bár már nem fiatalok, de azért még tuti nem bánnak rosszul a bőrgolyóval. Mumbaiban rúgja a lasztit, Nicolas Anelka, Freddy Ljungberg, Manuel Friedrich és Andre Moritz, aki bár annyira nem nagy név, de megfordult a török Süper Ligben és az angol Championshipben is.

anelka mumbai.jpg

Szóval a tuti tipp a Mumbai sikere, a győzelmükért adott odds folyamatosan esik, én azonban nem simán, hanem kicsit megspékelve ajánlom.

Tipp: Mumbai City -0,75 AH
Odds: 1.93
Iroda: bet365

Eredmény: 0-2

Címkék: foci, Ljungberg, Anelka