Game-set-match - 150311

tomljanovic2.jpgA lányok és a fiúk is elkezdik ütögetni a kis sárga lasztit az Indian Wells-ben sorra kerülő 5,381,235 és 6,157,160 dollár összdíjazású gyülekezeten. A hölgyektől ma a Falconi - Tomljanovic randevún esett meg a szemem, szerintem simán van benne erő.

Irina Falconi - Ajla Tomljanovic, 20:30

Az amerikai Falconi bár hazai pályán szerválhat, nem gondolom hogy sok keresnivalója lehetne a Tomljanovic ellen. Falconi csak szenved, a tornákon általában már a selejtezőkben kipottyan, miközben Ajla szerintem igen szépen halmozza a győzelmeket. Az AUS Open nem hozott nagy sikert, csak a 2. kanyarig ment, de aztán Pattayában egészen a döntőig viharzott, ahol sajnos kikapott Hantuchovától. Acapulcoban sok vizet nem zavart, de nem is baj, így legalább volt egy szusszanásnyi idő Indian Wells-re.

A sima horvát siker is jól fizet, én azonban nem szoktam beérni holmi 1.50-es szorzókkal, nekimegyünk a falnak, bepróbáljuk a két szettet. Ajla képes rá, és remélem Irina is hozzáteszi az eddigi idei rossz formáját és nem áll Tomljanovic és a mi sikerünk útjába. Az eseményre adott szorzót a TippmixPro-ról csentem és fogadtam (a legjobb oddsokat persze más netes irodáknál keresd).

WTA - USA, Indian Wells

 

falconi.jpg tomljanovic.jpg

Irina Falconi - Ajla Tomljanovic, 20:30

Tipp: Ajla Tomljanovic 2:0-ra nyer @ 2.15

Eredmény: 2-0 (7-6, 6-4)